poniedziałek, 7 sierpnia 2017

• The first month after me • || Aliexpress


Połowa wakacji już za nami, a ja nadal nie zrobiłam nic pożytecznego. Oczywiście, byłam w Krakowie jak planowałam, ale na tym się skończyło. Jeszcze jest miesiąc, ale pewnie nic szczególnego się nie wydarzy. Jedyne z czego się cieszę to z tego, że prawdopodobnie od września z pewną firmą ruszymy z nową akcją dla was ! Nie mogę się doczekać, ale też nic nie mogę powiedzieć. 
W tym poście chciałam pokazać wam kolejną rzecz z aliexpress. Jest to sukienka hiszpanka i kolczyki. Sukienka dotarła do mnie bardzo, bo chyba w 10 dni, kolczyki około miesiąca. 
Z sukienki jestem bardzo zadowolona, bo kosztowała około 20 złoty, a jej materiał jest naprawdę super ! W galerii pewnie musiałabym dać minimum 70 zł, a tutaj za niską cenę mamy naprawdę super produkt. 
Co do kolczyków to też nie mogę powiedzieć złego zdania. Jest to modny fason teraz modny i kosztowny. Ja jednak dałam za nie około 3/4 złote. 
Uważam, że warto zamawiać z aliexpress, bo naprawdę można bardzo dużo zaoszczędzić. 











sukienka - klik
kolczyki - klik
zegarek - cluse 

18 komentarzy:

  1. Tez często zamawiam rzeczy na Ali. Niesamowite jest jak niskie mają ceny. Sukienka przepiękna, ale również Twój makijaż robi wrażenie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam rzęski od nich i pędzle do makijażu !

      Usuń
  2. Świetna sukienka! Chętnie bym taką nosiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubrania zamawiam raczej rzadko ze względu na rozmiarówkę, ale dodatki czy gadżety do domu już jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory ze wszystkim trafiłam z rozmiarem ;)

      Usuń
  4. bardzo ładny kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie tylko testowałam tę platformę i faktycznie czas oczekiwania nie jest taki straszny jak się wydaje. A jakość rzeczy bardzo podobna do tych sieciówkiwych, tylko w niższej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna sesja w zbożu, chociaż zdjęcia mogłyby być większe (wiem że powieszają się po kliknięciu, ale i tak).

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja ładna, sukienka ma śliczny kolor, ale nie przekują mnie zakupy na Ali. Jestem pewna że te ceny nie biorą się znikąd - zawsze myślę kto stoi za tym... i właśnie ta cena mnie nie przekonuje do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to nie wiem , ja korzystam ! :D nawet sukienkę na poprawiny zamówiłam stamtąd :D

      Usuń
  8. Sukienka ma piękny kolor :) Zdarza mi się coś zamówić na Ali z ubrań, ale to rzadko.

    OdpowiedzUsuń