poniedziałek, 14 sierpnia 2017

SESJA DLA BONPRIX ♥


Kolejne zamówienie z bonprix.pl już za mną ! Chyba z tej paczki jestem zadowolona najbardziej. Uwielbiam  te ciuszki ! Już nie jednokrotnie pisałam o tej firmie i to w samych pozytywach, ponieważ nigdy się jeszcze na nich nie zawiodłam ! 
Co u mnie ? Oj bardzo dużo się dzieję, nie mam czasu na nic. Ostatnio nawiązałam cudowną współpracę i już nie mogę się doczekać, aż będzie widać efekty. Aktualnie na moim instagramie trwa konkurs i zachęcam do wzięcia udziału ! Nie będę sie za bardzo rozpisywać, bo jest co oglądać ! 


















♥buty♥ - CCC
♥torebka♥ - Michael Kors






♥ bluza ♥ - Bluzy bonprix


♥ swetry bon prix ♥



♥ torebki bon prix ♥


♥ pościel bon prix ♥ 

22 komentarze:

  1. lubię takie siwe swetry i bluzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również oczarowała ta szara bluza. Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama też kiedyś od nich zamawiała ciuchy i nigdy nie była zawiedziona :)

    Najważniejsze to dobrze czuć się w ciuchu, który się kupi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciuchy ciuchami, ale włosy masz śliczne:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka i spódniczka świetne :) włoski piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja dziewczyna na pewno zainteresuje się ofertą bonprix.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy z Bonprix, powiem szczerze że nic u nich nie kupiłam, jakoś nie ufam kupowaniu odzieży przez internet. No ale ciuszki mają ok!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nic nie miałam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama kiedyś zamawiała ubrania Bonprix, ale była niezadowolona z rozmiarówki, dlatego ja ostrożnie podchodzę do zakupów online

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no z rozmiarem jest tam ciężko, tym bardziej na takie drobne osoby jak ja

      Usuń
  10. bluzka podoba mi się chyba najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo często mam okazję oglądać katalog Bonprix jednak jeszcze nigdy nie kupiłam nic z ubrań. Rzeczywiście na zdjęciach wyglądają ładnie, Tyle że boję się jak z dopasowaniem. Nie chciałabym się bawić potem w odsyłanie bo to kolejny problem. A szkoda, bo mają kilka sukienek, które wydają się dla mnie idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz buty tylko odsylalam, ale fakt, ciężko jest trafić z rozmiarem

      Usuń