poniedziałek, 28 sierpnia 2017

🏖️ OCEAN VELVET || HOLIDAYS WITH EVREE 🏖️


Ostatni tydzień był dla mnie tygodniem paczek, z czego się bardzo cieszę, ponieważ uwielbiam otrzymywać i testować nowości. 
Jednak paczuszka była od marki http://evree.eu/ 
Wysyłka nastąpiła błyskawicznie. Za to muszę pochwalić firmę, ponieważ na niektóre paczki muszę czekać nie raz ponad miesiąc. 
Wszystko przyszło zapakowane w torbę firmową, ale przejdźmy do najważniejszego, czyli do zawartości. 


Aksamitnie wygładzający krem do rąk do szorstkiej i matowej skóry- krem wygładza i nawilża. Skóra jest po nim taka mięciutka i miła w dotyku. 
Zawiera 76% naturalnych składników, m.in Algi koralowe, brunatne, bursztynowe, 5 olejków i 3 witaminy. Dodatkowo masło shea i gliceryne. 
Osobiście jestem zakochana w tym produkcie i używam go cały czas. 


Intensywnie wygładzające serum do rąk - ten produkt oddałam mojej mamie, ponieważ zawsze miała problem z suchymi dłońmi. Krem ma za zadanie wygładzać i przywracać młody wygląd skórze. Skład ma podobny do poprzedniego produktu i zawiera aż 68%naturalnych składników. Mama bardzo go chwali ! 

Aksamitnie wygładzający balsam do ciała - Kocham ten produkt ! Wcześniej używałam samych markowych produktów typu DKNY, Calvin Klein czy też Michael Kors, ale w tym produkcie jestem zakochana. Moja skóra po tygodniowym używaniu wygląda o niebo lepiej. 
Co do składu, to wszystko to samo co w wyżej wymienionych produktach. Skóra jest gładka i świetlista. Dawniej moje nogi były bardzo szorstkie i suche, teraz się wszystko zmieniło. Zawiera 69% naturalnych składników. 


Uważam, że każdy powinien dostarczy takiej dawki, swojej skórze. Produkty nie są drogie, a dobre 

*********Ten wpis powstał przy współpracy z marką evree. Wszystkie opinie tutaj zawarte są moimi własnymi *********

22 komentarze:

  1. Uwielbiam te firmę! Mam tę różową serię i też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam przygodę z tymi produktami, ale jestem zachwycona !

      Usuń
  2. coraz więcej się słyszy o tej firmie. Chyba też musimy pokusić się o jakiś ich produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie ten krem, mam już jeden tej firmy ale twoja opinia bardziej przekonuje mnie do takiego jak twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo są naprawdę świetne. Zakochałam się w tych produktach

      Usuń
  4. Balsam mnie ciekawi, markę znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie widziałam ich produktów do ciała. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam czegoś na przesuszone końcówki rozjaśnianych włosów. Może możesz mi polecić jakiś super nawilżający szampon ??? Please Please

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja bardzo kocham produkty z loreal, szczególnie ten szampon z glinką. Plus raz w tygodniu nakładam sobie maskę na całą noc

      Usuń
  7. 76% naturalnych składników robi pozytywne wrażenie. Może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam dobrego kremu do rąk! Muszę go wypróbować :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam ostatnio ten balsam, ale jeszcze nie użyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam firmę:) Mają fajny balsam regeneracyjny do stóp:)

    OdpowiedzUsuń