sobota, 22 lipca 2017

Profesjonalna sesja w douglas ♥ Beauty Street Estee Lauder


Witam, dziś przychodzę do was z postem, związanym z wydarzeniem w perfumerii douglas. Nie daleko mojej miejscowości odbył się beauty street. Wybrałam sobie markę estee lauder. Pani wizażystka wykonała mi makijaż, potem przeszliśmy do perfumerii i wybrałam sobie kosmetyki, które mi poleciła i które mi się spodobały. Po tym wszystkim moimi włosami zajął się fryzjer. Gdy byłam już gotowa to trafiłam w ręce fotografa. Zrobiłam mi profesjonalną sesję. Wyniki jestem zachwycona. Czułam się bardzo swobodnie, jakbym znała go dłużej. Potrafił mnie rozbawić co można zauważyć na niektórych zdjęciach. 











31 komentarzy:

  1. Bardzo fajna inicjatywa, wyglądałaś świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w tym makijażu oraz fryzurce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie. Masz taki delikatny i zdecydowany makijaż. Szukam jakiejś inspiracji na mój ślubny i jeśli mogę, chciałabym z Twojego skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, naturalny makijaż podkreślający urodę, a nie zmieniający twarz o 360 stopni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz naprawdę zjawiskowo. Jesteś bardzo fotogeniczna. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Co to za akcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. beauty street , ale tylko w wybranych perfumeriach dwa razy do roku

      Usuń
  7. 2, 8 i 10 najlepsze, ale ogólnie cała sesja super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :) Miałaś super makijażystkę, bo podkreśliła atuty Twojej urody, a nie przemalowała jak to czasem bywa. Podoba mi się taki delikatny makijaż, bo całkiem w moim guście :) Do tego fryzura :) I ta sesja :) Aż pozazdrościłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj pani była bardzo miła ! musisz zapytać o to w swojej perfumerii ♥

      Usuń
  9. Ależ żałuję, że w moim okolicy nie ma takich wydarzeń! Sama chętnie wybrałabym się na taką małą metamorfozę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż :)
    Chicofstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, aż szkoda, że ja u siebie ani w pobliżu nie mam Douglasa :) Piękny makijaż, fajne włosy - miodzio :) Jak dla mnie zdjęcia tylko troszkę za ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to już do fotografa, bo ja nic nie przerabiałam, jakiego dostałam takie dodałam ♥

      Usuń
  12. Wyglądasz pięknie. Widać, że fotograf pro.
    A czy mogłabyś zdradzić, ile kosztował zestaw tych kosmetyków EL, który składa się na Twój makijaż i druga sprawa - czy dużo czasu zajmuje wykonanie takiego kompletnego makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj caly zestaw nie mam pojecia, wiem że podkład 179, puder 129, tusz do rzęs 119, paletka cieni 229, szminka 119 około, brwi nie mam pojęcia... Około 40 minut s;)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń