piątek, 7 lipca 2017

MAM FIOLETOWE WŁOSY :O || Tonery TRENDY COLOR Venita


Z faktu, że są wakacje, to chciałam trochę poszaleć z włosami. Kupiłam toner w odcieniu silver. 


Co mówi producent ? 
SUBTELNE KOLORY PASTELOWE, INTENSYWNE ODCIENIE ULTRA 
KOLORYZACJA PÓŁTRWAŁA !
VENITA TRENDY CREAM to niezwykle łatwy w stosowaniu kremowy toner do koloryzacji włosów. Idealny do koloryzacji całych włosów oraz do wykonania kreatywnych efektów. Stwórz elektryzujące lub pastelowe efekty na włosach. Baw się kolorem! Kremy koloryzujące VENITA TRENDY CREAM można ze sobą mieszać tworząc niepowtarzalne kolory!
- 0% amoniaku, utleniaczy, PPD 
- precyzyjna aplikacja kremu 
- możliwość dowolnego łączenia kolorów 
- odżywka do pielęgnacji włosów lub do zmieszania z kremem koloryzującym
W opakowaniu: krem koloryzujący 75ml, odżywka do włosów 2x25ml, rękawiczki, instrukcja użycia. Dostępne w najlepszych drogeriach!
Co mówię ja ?
Toner w ogóle nie sprawdził się na moich włosach. Efekt widać tylko na końcach. Na szczęście nie zniszczył moich włosów, ale pieniądze wydane w błoto. 

Przed :

Po : 





Aplikacja : 





23 komentarze:

  1. Uwielbiam takie szalone kolory na włosach. Sama nie odważyłabym się na taki efekt ale bardzo podoba mi się to u innych kobiet. Koniecznie podeślę siostrze, która z takimi kolorami eksperymentuje, żeby uważała na ten produkt. A czy pierwsze zdjęcie w tym wpisie to Twoje włosy? Efekt mega. W jaki sposób go uzyskałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, taki sposób, żeby zachęcić innych do przeczytania wpisu :)

      Usuń
  2. Ja robiłam różowe z Coloristy i załapało też najbardziej na końcówkach... Szału nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kupiłam rose blond, ale nawet nie próbuje bo szkoda włosów..

      Usuń
  3. Czyli eksperyment średnio udany, życzę powodzenia następnym razem

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiepsko, skoro nawet na jasnych włosach wychodzi bardzo słabo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zero efektu praktycznie.. to co było to się utrzymało dwa dni..

      Usuń
  5. U mnie wszystko, co ma 0% amoniaku, odpada na wejściu - nie działa, po prostu. A tonery zawsze przyjmowały się dopiero na kompletnie odbarwionych włosach - i to też nie wszystkie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się nie poddaje, będę próbować dalej !

      Usuń
  6. Ja póki co zrobiłam sobie różowe ombre :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam, ale po różowej farbie ani śladu...

      Usuń
  7. Ja chyba jestem już za stara na takie eksperymenty ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważnie ;) Swoją drogą lato jest od tego, aby szaleć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor fajny Ci wyszedł, ja ostatnio próbowałam wiśniowej szamponetki... wyszła masakra, ale fryzjer mi je podratował i chyba nie będę na razie kombinować :D :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolor jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcześniej sama eksperymentowałam na swoich włosach przez co bardzo je zniszczyłam i musiałam zrobić ostre cięcie. Od tego czasu 50 razy przemyślę zanim pofarbuję i oczywiście musi być to u fryzjera, obecnie zastanawiam się nad siwymi refleksami! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja bardzo dbam o włosy, bo takto byłabym siwa

      Usuń
  12. Włosy wpierw należy rozjaśnić aby uzyskać taki odcień. Z brązu srebrnych nie zrobisz. Nie ma co się dziwić

    OdpowiedzUsuń