środa, 3 maja 2017

Free time || bonprix


Nareszcie upragniony odpoczynek. Ostatnio byłam cały czas zmęczona i nie wyspana. Wracając ze szkoły marzyłam tylko o tym, aby się położyć i zasnąć. Teraz w końcu odpocznę. Przynajmniej mam taką nadzieję. Trochę będę musiała się wziąć za naukę, żeby jakoś oceny poprawić, ale dam radę. Na razie myślę, jak zorganizować swoje wakacje. Nie ukrywam, że chciałam bym odwiedzić kilka miast w Polsce. Między innymi Wrocław, Toruń, Gdańsk, Warszawę. Postaram się chociaż dwa.. Wszystko tak naprawdę zależy od środków finansowych, ale zajmę się tym później, a teraz zapraszam was do oglądania kolejnych zdjęć. 















bluzka - bluzka bon prix
zegarek - cluse 

6 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie zamawiałam nic z Bonprix, a tam takie cudeńka! Musze nadrobić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam. Teraz właśnie szykuję zamówienie !

      Usuń
  2. Czasami dostaję katalog Bonprix ale jak dotąd nic mnie nie skusiło

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jakieś złe doświadczenia z Bonprix. Na zdjęciu super, a na żywo szmata. Ale dawno już nic tam nie zamawiałam, z 10 lat więc może jakość się poprawiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi raz przyszła sukienka od nich co do niczego się nie nadawała, ale tak to jestem pozytywnie nastawiona do firmy :)

      Usuń