poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Baby Pink ♥ || aliexpress


W dzisiejszym poście chciałam pokazać wam dwie moje perełki, które zamówiłam na aliexpress. Pierwsza z nich to biała koszula, która kosztowała około 16 złoty. Jest to tak zwana mgiełka. Prezentuje się bardzo elegancką. Myślałam, że materiał będzie słabej jakości, jednak okazało się inaczej. U nas w sklepie za taką koszulę trzeba dać w granicach 50 złoty, tutaj mamy za 3 razy mniej i czas oczekiwania to jakieś 16 dni. Drugą rzeczą jest przesłodka torebeczka. Pudrowy róż z łańcuszkiem. Szła do mnie równe 11 dni i byłam bardzo zdziwiona, kiedy przyszła, ponieważ producent pisał że od 27 -48 dni. Jest na tyle mała, że zmieściłam do niej telefon, chusteczki i malutki portfel. Koszt tej torebki to 15,60 zł. Link do obu rzeczy podam pod zdjęciami. 




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz