środa, 24 maja 2017

♦ I heart Makeup Light and Glow ♦ ~ recenzja || Makeup Revolution



Hej wszystkim. Dziś przychodzę do was z recenzją nowej paletki od @makeuprevolutionpolska@makeuprevolution . Jest to paletka do konturowania I heart Makeup Light and Glow. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ją w sklepie stacjonarnym pomyślałam, że kiedyś będę musiała ją kupić. Tak się też stało, składając ostatnio zamówienie na @ekobieca.pl postanowiłam dodać ją do koszyka. Nie mogłam się doczekać, aż przyjdzie i będę mogła ją wypróbować. Jasny rozświetlacz to kolor, którego szukałam od dawna. Przypomina mi bardzo Mary Lou z the balm, którego ostatnio się pozbyłam, ponieważ stwierdziłam, że nie jest wart tak dużej kwoty. Na twarzy prezentuję się bardzo ładnie i długo się utrzymuje. Co do różu to uważam, że ma za dużo w sobie brokatu, ale i tak go kocham. Używam go wtedy, gdy rozświetlacza nie nadkładam. Jeżeli chodzi o trwałość to oba odcienie długo utrzymują się nie twarzy i nie trzeba ich poprawiać w ciągu dnia. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz