piątek, 11 listopada 2016

AUTUMN || BONPRIX #2


Dziś przyszedł znowu czas na kolejną część zamówienia od bonprix.pl . Zakochałam się w bluzie jaką sobie wybrałam! Jest cudowna. Bluza ma długi rękaw i okrągły dekolt, który sprawia, że nasze ramiona są lekko odkryte. Bluza jest dość gruba, spodziewałam się, że przyjdzie to bardziej taki podkoszulek, ale na szczęście się myliłam. Kolor tego produktu jest fantastyczny na jesień. 
Planuje sobie kupić jeszcze jakiś jeden kolor, ponieważ uważam, że za takie pieniądze ( 37.99) nie uda mi się kupić nic lepszego. 








Drugą rzeczą z tego zamówienia jest wieszak na biżuteria, który zamówiłam z myślą o mojej siostrze. Jest on do powieszenia na ścianę i posiada 9 haczyków, aby powiesić biżuterie. Wykonany dość solidnie z lakierowanego metalu. Wieszak jest dość duży. wys.szer.gł. 25x40x3 cm. 




Kolejna rzecz to bluza męska. Jest wykonana z bawełny i ma długo rękaw. Posiada okrągły dekolt i ściągacze na rękach oraz w pasie. 




Ostatnią już rzeczą była pościel. Wykonana z poliester. Gatunek do mikrofaza i zapinana jest na zamek. 





Od jakiegoś czasu używam pudru rozświetlającego z hean w kolorze świetlisty beż. Daje radę jednak muszę zainwestować w coś lepszego i co sprawi, że moja skóra będzie matowa.  Sprawia że skóra jest gładka.Niwelują on delikatne cienie pod oczami. Ma w sobie świetliste drobinki. Produkt bardzo piękne pachnie. Umieszczono go w solidnym plastikowym opakowaniu. Dołączony był opuszek, jednak ja używam tylko pędzla. 

https://www.ladymakeup.pl/sklep/hean-illumination-loose-powder-puder-sypki-rozswietlajacy.html





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz