wtorek, 1 listopada 2016

AUTUMN || BONPRIX #1



Chciałam się pochwalić, że udało mi się nawiązać stałą współpracę z firmą bon prix. I jestem bardzo zadowolona, ponieważ ich ubrania są świetnej jakości i nie drogie. Teraz przyszło moje trzecie zamówienie, ale na dniach powinno dotrzeć czwarte. Super jest to, że sama sobie wybieram ubrania jakie chce dostać. Jak na razie nie mam żadnych zaostrzeń co do tej firmy. Kontakt super, wysyłka bardzo szybka. Czasem długo trwa kompletowanie paczki, ale to da się znieść. Jeśli jakiś nasz produkt został wyprzedany w między czasie, to otrzymujemy bon na darmową wysyłkę, więc uważam, że jest to sprawiedliwe. 
Paczkę przynosi do nas listonosz, jednak ja odbieram ją na poczcie, ponieważ jest szybciej. Paczka nie leży wtedy dzień dłużej. Zawsze zawartość sprawdzam w placówce, gdyby coś przyszło uszkodzone. Jednak do tej pory nic takiego nie miało miejsca. 
Zamawianie na stronie jest bardzo szybkie i proste. Działa to jak na większości stronach sklepów internetowych. Swoje zamówienie można złożyć również telefonicznie podając kod produktu i rozmiar. Mam wrażenie, że ten proces odbywa się szybciej. Paczka po około 7 dniach roboczych jest u nas. 
Myślę, że to byłoby na tyle, a teraz zapraszam do oglądania zdjęć. Kolejne już nie długo ! 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz