wtorek, 7 lutego 2017

SESJA DLA BONPRIX





Kolejny raz dostałam możliwość promowania ubrań firmy bonprix. Tak jak zawsze do mojego konta został dopisany bon rabatowy. Wybrałam kilka rzeczy, które mi się najbardziej spodobały i zamówiłam. Miałam mały kłopot z butami, ponieważ przyszły inne niż zamawiałam. Jednak odesłałam je i wartość butów została wrócona na moje konto. Wybrałam sobie trochę wiosenne już ubrania, ponieważ te najbardziej mi się spodobały. Do tej pory jestem bardzo zadowolona z współpracy z firmą. Ubrania są świetnej jakości. Trzeba tylko trochę uważać na rozmiar, ponieważ często najmniejszy jest na mnie za duży, ale dla mnie to nie jest kłopot, ponieważ wszystko da się zmniejszyć. Nie chce przedłużać, więc zapraszam do obejrzenia zdjęć.

























Żakiet - Żakiet bonprix
Pościel - ENYA - http://www.bonprix.pl/kategoria/840/posciel/
Skarpetki damskie - Skarpetki GO IN - Skarpetki
Spódnica - Spódnice bonprix
Biustonosz - Biustonosz - biustonosz bonprix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz