poniedziałek, 22 sierpnia 2016

summary of the year




Rok temu zaczęłam swoją przygodę z blogiem. Nie spodziewałam się, że tak się to rozwinie. Dziś mogę śmiało powiedzieć, że jestem z siebie dumna. Ani razu nie myślałam o tym, aby zawiesić bloga. Było raz lepiej raz gorzej, ale starałam się, aby systematycznie coś pojawiało się tutaj. Wiem, że nie ma tutaj za dużo pisanych tekstów jednak postaram się to zmienić. Blog tylko ze zdjęciami jest nudny. Mam naprawdę wiele tematów o których chciałabym napisać. Tylko boję się, że ktoś czytając dany post pomyśli, że to właśnie jego dotyczy. Ja w żaden sposób nigdy nie chciałabym nikogo obrazić. 

Kiedy zaczynałam swoją przygodę z blogiem traktowałam to bardziej jako zabawę. Teraz jako obowiązek. Bardzo chce być sumienna i systematyczna. Chcę, aby każdy na tym blogu znalazł coś dla siebie. Lubię patrzeć kiedy liczba z wyświetleń rośnie z dnia na dzień. Teraz kiedy są wakacje staram się napisać coś na zaś. W roku szkolnym nie będę mieć tyle wolnego czasu, ale obiecuję, że posty nadal będą. Prowadzenie tego bloga dało mi dużą wiarę w siebie. Zaczęłam prowadzić tą stronę jak zachorowałam. Nie raz jedyną moją motywacją, żeby wstać z łóżka i się ogarnąć było to, że musiałam zrobić zdjęcia, aby potem je tutaj dodać. Planuje posty z recenzją kosmetyków, ale nie tylko. Mam na prawdę dużo pomysłów. Nie chce dodawać wszystkiego na raz, ponieważ potem mi braknie pomysłów. Dziękuję ludziom którzy doceniają moją pracę i pomagają mi w tym, aby ten blog był coraz piękniejszy. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz