poniedziałek, 8 sierpnia 2016

AUGUST #2



Najlepsza wiadomość wakacji. O co chodzi ? Zostałam doceniona i dostałam szanse. Mam możliwość robić zdjęcia na Festiwalu Kolorów w Nowym Sączu, który odbędzie się 20 sierpnia. Oprócz mnie będzie jeszcze trzech innych fotografów. Jestem szczęśliwa, ponieważ jest to dla mnie duża szansa. Organizatorzy liczą na to, że nasza współpraca będzie się rozwijać i potrwa dłużej niż jednorazowa impreza. Jest to szansa na to, aby się pokazać gdzieś dalej niż do tej pory. Zdjęcia będą opublikowane w internecie, a najlepsze trafią do innych mediów. Wiem, że muszę się postarać, aby ktoś zauważył moje prace. Fotografia sprawia mi dużą przyjemność, jednak teraz mam na to coraz mniej czasu. Chciałabym, żeby to się zmieniło. Teraz tylko muszę wymyślić swojego logo, które umieszczę na zdjęciu. Na razie brak mi pomysłu, ale na szczęście jest jeszcze dużo czasu. 
















BRANSOLETKA http://www.sotho.pl/home/530-czarna-bransoletka-rozowy-krzyz-hematyt-krysztaly-swarovski-elements.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz