czwartek, 17 stycznia 2019

Pędzle do makijażu z biedronki za 9.99 !

Kochani ! 
Witam was na moim blogu po dłuższej przerwie. Trochę mnie tutaj nie było, jednak postanowiłam wrócić. Mam wiele nowości, którymi chciałabym się z wami podzielić.  
Na pierwszy ,,rzut''  chciałabym się pokazać wam pędzle z biedronki, które moim zdaniem są warte uwagi. 




Pędzle jakiś czas temu pojawiły się w biedronce, jednak bardzo szybko się wyprzedały. Nie bez powodu. Moim zdaniem są CUDOWNE ! 
Pędzle zostały wykonane z włosia syntetycznego. Są bardzo miłe w dotyku, a za razem leciutkie. 
Biedronka wypuściła 7 pędzli : do podkładu , do pudru, do rozświetlacza, do bronzera i różu, 2 do oczu, do konturowania na mokro. 
Mi udało się dorwać 3 : do pudru , do rozświetlacza oraz do bronzera i różu . 


PĘDZEL DO PUDRUidealnie nadaje się do aplikowania pudru na całą twarz. Sprawdza się świetnie do ''omiatania' twarzy z nadmiaru. Pędzel rozprowadza produkt równomiernie. 






PĘDZEL DO ROZŚWIETLACZA - pędzel nie pozostawia smug. Jest to chyba najlepszy pędzel jak za taką niską cenę. 





PĘDZEL DO BRONZERA I RÓŻU - Ścięty pod kątem o gęstym włosiu. Pędzel nie pozostawia smug. Nie robi plam, idealnie rozciera każdy produkt. Ja zazwyczaj używam go do bronzera. 





Każdy pędzel kosztuje 9.99 i jest wart uwagi ! Leć do biedronki i sprawdź czy jeszcze są! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz