czwartek, 22 lutego 2018

DermoSystem || Delia


Jakiś czas temu od firmy http://www.delia.pl/pl/   otrzymałam paczkę. W środku znajdowały się nowości do pielęgnacji twarzy. Trochę czasu zajęło mi przetestowanie wszystkiego, jednak już dziś jestem pewna swojego zdania : Są to najlepsze i najtańsze kosmetyki do dermomakijażu ! 

1. Dwufazowy płyn do demakijażu oczu i ust.
Produkt radzi sobie z każdą szminką i każdym tuszem do rzęs. Nie rozciera kosmetyku, tylko wystarczy dwa razy przejechać wacikiem nasączonym i po kłopocie. Co najważniejsze, produkt nie zawiera alkoholu, więc nie szczypie w oczy.Nie zdarzyło mi się, jeszcze aby mnie podrażnił lub uczulił. Jak można zauważyć na zdjęciu, produkt ma tłustą konsystencję, co sprawia, że skóra po jego użyciu jest miękka i super nawilżona. 



Zazwyczaj tego produktu używam do mycia swojej gąbeczki i pędzli, ponieważ w połączeniu z wodą, pieni się i wszystko dokładnie czyści. Produkt zawiera olejek migdałowy i arganowy. Zdarza mi się, jednak użyć go do zmycia makijażu z całej twarzy i wtedy można zauważyć, że skóra jest mocno nawilżona. 





Płyn hipoalergiczny do cery wrażliwej.
Każdym produktem z tej serii jestem zachwycona.Każdy sprawia się rewelacyjnie. Żaden produkt nie szczypie w oczy, świetnie usuwa makijaż. Nawilżają i koją . Nie trzeba używać wody. A co najważniejsze, po ich użyciu nie mamy uczucia ściągniętej skóry.
Pozostałe produkty :
















16 komentarzy:

  1. u mnie olejek po dłuższym stosowaniu zaczal mnie uczulać mimo,ze na poczatku sprawdzał się świetnie. za to bardzo polubiłam z tej serii żel do twarzy, cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów, ale raczej nie wypróbuję, bo nie jestem wielką fanką Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kojarzę tej marki- jesteś zadowolona z produktów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ! Najbardziej lubię ich płukanki do włosów ;)

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów!

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak składowo? Dobre rzeczy w środku? Może kiedyś na nie zerknę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posiadaj alkoholu a myślę że to dobrze ,!🤗

      Usuń
  6. Ooo ciekawe, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy. Świetna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja druga połowa poszukuje cały czas dobrego płynu do demakijażu i nie może nic dopasować. Podpowiem jej :)

    OdpowiedzUsuń