wtorek, 27 czerwca 2017

Farba do włosów Delia Cameleo



Od jakiegoś czasu lubię eksperymentować z włosami. Szukam koloru, który zadowoli mnie w 100%.Ostatnio miałam okazję poznać farby do włosów Cameleo od Delia Cosmetics. 
Kiedy otrzymałam przesyłkę to byłam w szoku. Czarne, eleganckie pudełko prezentowało się cudownie. Po otworzeniu byłam w szoku. Spodziewałam się jednego opakowania farby i tyle. 
W środku znalazłam dwa opakowania farby w kolorze 9.11(sama wcześniej wybrałam ) , Szampon i odżywka przeciw żółtym refleksom, szampon i maska z kreatyną oraz pędzel do nakładania farby. W środku był jeszcze liścik. 




W pudełku z farbą znajdowało się :
* krem koloryzujący

* emulsja utleniająca 
* saszetka balsamu 
* saszetka serum
* rękawiczki 
* instrukcja
Nie będę pisać po kolei jak aplikowałam farbę, bo to bardzo proste. 

Przed :  



Po : 


Szczerze mówiąc liczyłam na lepszy efekt. Jednak moje włosy nie są poddatne na takie zabiegi. 

http://www.delia.pl/pl/produkty/wlosy/ad/koloryzacja,25/farba-permanentna-omega,467 ----> link do produktu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz