czwartek, 1 września 2016

Back to school || Outfit




Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi, ponieważ pora wracać do szkoły! Nie prawda. Brednia i kłamstwo. Znowu się zacznie robienie tysiąca rzeczy rano w pośpiechu. Bieganie na autobus, żeby zdążyć do szkoły i przede wszystkim nauka. Po dwumiesięcznej przerwie nie wyobrażam sobie wrócić do szkoły i funkcjonować zupełnie inaczej. Idę do 3 klasy i co za tym idzie ? Egzaminy z kwalifikacji. Wrzesień to będzie najwyższa pora, aby zacząć się uczyć zawodowych przedmiotów. Nie zależy mi jakoś bardzo na tych egzaminach, ale wypadałoby je zdać. Nie planuje później swojego życia i dalszej nauki z ekonomią. Chciałabym robić zupełnie coś innego. Coraz częściej się zastanawiam dlaczego wybrałam taką właśnie szkołę. Do dziś nie znam odpowiedzi na to pytanie. Na początku było super. Po jakimś czasie wszystko zaczęło mnie nudzić i stawać się bez sensu. Chce postawić w tym roku przede wszystkim na matematykę. W tamtym roku szkolnym było bardzo ciężko i nie chce żeby sytuacja się powtórzyła. Poza tym chce zdać jak najlepiej ten przedmiot, ponieważ na studiach bardzo by mi się przydał. Nie mam głowy do matematyki, ale wiem, że jeśli będę systematyczna to jestem w stanie osiągnąć to co chce. 

Powrót do szkoły ? To nie jest jakiś dramat dla mnie. Dobija mnie tylko myśl, że rano kiedy zadzwoni budzik o 5;30 to trzeba będzie wstać. Nie wyobrażam sobie tego przez pierwszy miesiąc ani trochę. Jestem mega śpiochem, do 12 potrafię leżeć w łóżku. Nawet głód mi nie przeszkadza. Nie wiem jak to będzie. W miarę możliwości będę chodzić do szkoły, ponieważ i tak od września znowu zaczyna mi się jazda po lekarzach. Muszę od razu się przyłożyć do nauki, bo nie wiem jak to potem będzie. 
Chciałam wam również pokazać jak byłam ubrana. Nic specjalnego. Było mi szkoda wakacji, aby myśleć o szkole. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz