czwartek, 9 czerwca 2016

SMART GIRLS GET MORE #2


Poczwórne pudrowe cienie do powiek 04 
Pozwalają modelować oko i nadają mu nowy kształt. Podkreślają głębie koloru i pozostają na powiecie kilka godzin. Ja osobiście uwielbiam cienie i ta paletka na pewno się u mnie nie zmarnuje.


Konturówka do ust 
Jeszcze nie znalazłam jej na stronie internetowej, jednak moje zdanie o niej jest takie, że jest cudowna. Miękka i długo utrzymuje się na ustach.

Błyszczyk do ust 3D
Kolejna nowość od firmy. Nie ma jej jeszcze w sprzedaży na stronie internetowej. Osobiście nie przepadam za błyszczykami, więc pewnie komuś go podaruje.

Pomadka long lasting love 
To już drugi taki sam produkt od tej firmy jednak w innym odcieniu. Tym razem 02. Przede wszystkim nawilża i daje półmatowy efekt. Mocno kryje i długo utrzymuje się na ustach.

Błyszczyk do ust 3D 
Kolor 05. Nadaje naszym ustom połysk i nawilżenie. Po odkręceniu cudownie pachnie. Tej nie oddam nikomu.


Lakiery pastelowe
Kolejna nowość. Nie znalazłam na stronie. Jednak ich nie wykorzystam, ponieważ teraz noszę hybrydy.

Róż do policzków
I z tego produktu cieszę się najbardziej, ponieważ jeden juz dostałam i ten się nie zmarnuje. Długo utrzymuje się na twarzy i nie jest bardzo intensywny. Daje naturalny efekt.

Podkład do twarzy
Ten podkład trafi do szuflady, ponieważ teraz używam czegoś bardziej trwałego i jaśniejszego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz