sobota, 23 kwietnia 2016

Felicea

Co to jest felicea ??

Felicea to pierwsza polska marka kolorowych kosmetyków naturalnychJest ona wynikiem idealnej mieszanki – marzenia i wiedzy.

W ofercie marki znaleźć można: kredki do oczu, kredki do ust, korektory, cienie do powiek w kredce, błyszczyki, szminki oraz pomadki ochronne. Każdy z produktów Felicea zawiera tylko naturalne składniki. To między innymi: wosk pszczeli, witamina E, olej kokosowy, masło shea, olej rycynowy oraz mineralne pigmenty. Każdy produkt dostępny jest w minimum 3 różnych odcieniach, co obecnie daje możliwość wyboru spośród ponad 30 różnych kosmetyków.


Ja w swojej paczce znalazłam korektor. Wiedziałam co dostanę, ponieważ miałam możliwość wybrania produktu. Wybrałam go, ponieważ poprzedni korektor mi się skończył, więc byłam na kupnie. Jest przepięknie zapakowany. Ja dostałam w bezbarwnej foli z różową kokardką! Opakowanie jest śnieżno białe i zmieści się do każdej torebki. Moim zdaniem świetnie kryje i potrafi utrzymać się na skórze cały dzień. Dobrze też zakrywa cienie pod oczami i może również służyć jako baza pod podkład. Nawilża podrażnienia. Jest produkowany w trzech odcieniach. Ja mam 42 ponieważ 41  wydawał mi się żółty. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz